+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl

RETAIL

RETAIL VERANDERT ELKE DAG

Onze wereld is volop in beweging. Om daarin een rol van betekenis te kunnen spelen, kunt u niet blijven stilstaan. U zult in beweging moeten komen. Op product en prijs maakt u immers het verschil niet meer. U zult een stap verder moeten gaan en uw klanten meer waarde en meer beleving moeten bieden. U zult hen ongeacht het kanaal dezelfde producten, aanbiedingen, service en ervaring moeten bieden. En u zult meer inzicht uit uw data moeten halen om te ontdekken wat uw klanten daadwerkelijk willen.

Technologie is cruciaal

In de interactie tussen klanten en medewerkers speelt een derde factor een cruciale rol: technologie. In de wereld van vandaag zijn klanten, medewerkers en technologie onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zonder technologie kan retail niet bestaan.
Maar als retail elke dag verandert, moet ook de technologie mee veranderen. Dat kan alleen met gestandaardiseerde, schaalbare en beheersbare technologie. Met Retail Connected bieden wij u hiervoor de oplossing.

Microsoft Retail Platform

Via verschillende kanalen zoekt de klant contact met uw organisatie. De klant verwacht dat deze kanalen naadloos op elkaar aansluiten. Microsoft Dynamics 365 is een oplossing waarmee uw bedrijfsprocessen in de backoffice (ERP en CRM) volledig geïntegreerd zijn met uw financiële administratie en uw verkoopkanalen zoals uw winkels (POS en Sales Assistent), webshop en call center.

Snel inzicht en actie

Voor een retailer is het pure noodzaak om snel inzicht in relevante informatie te hebben. Alleen door up-to-date inzicht in de laatste kpi’s kunt u snel handelen en op ieder moment de juiste beslissingen nemen. Niet alleen de snelheid van inzicht maar ook de snelheid waarmee de processen in uw organisatie reageren is cruciaal om succesvol te blijven.

De juiste voorraad

De juiste voorraad op het juiste moment op de juiste plaats is één van grootste uitdagingen voor retailers. Niet alleen de juiste keuze van uw assortiment maar ook de beschikbaarheid hiervan via het juiste kanaal (de juiste winkel of uw webshop) is zeer essentieel. De klant heeft 24/7 inzicht in wat u, maar ook wat uw concurrent te bieden heeft.

De klant bepaalt

Er is geen andere branche die zich in zo’n snel tempo moet aanpassen aan het veranderende klantgedrag dan de Retail. Technologische innovatie heeft enorme impact op het gedrag van klanten. Internet en social media maakt dat klanten vaak meer weten dan uw medewerkers. Om als retailer relevant te blijven moet u zorgen voor een klantbeleving die uw klant waardeert, ongeacht het moment en de manier waarop de klant contact met u zoekt.

WIE GINGEN U VOOR