+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl

Ik ben Tim Uitvlugt en ik werk al een paar jaar voor diverse klanten van het Managed Services team van GreatCircle. Wat is daar zo bijzonder aan zou je zeggen? Nou ja, behalve dat het nogal uitdagend kan zijn omdat er elke dag weer iets nieuws en onverwachts op je pad kan komen, doe ik dit al 7 jaar vanuit Zuid Afrika. Eerst vanuit Johannesburg en de afgelopen 4 jaar vanuit Kaapstad.

‘Technologie staat voor niets’ zeggen ze. Aan dit soort dingen zie je dat er inderdaad heel veel mogelijk is tegenwoordig. Ik gebruik allerlei communicatiemiddelen (email, Skype, Teams, WhatsApp) om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn. Ook neem ik ‘gewoon’ deel aan meetings en dergelijke, zowel intern als met klanten. Ik heb zelfs wel eens een presentatie gegeven aan een groep van 20 mensen in een ruimte in Nederland vanuit mijn kantoor aan huis hier in Zuid Afrika.

Voor de ondersteuning van onze klanten is het vooral heel handig dat de tijdzones nagenoeg gelijk zijn. En dat ik in het Nederlands kan ondersteunen vinden klanten toch ook erg fijn.

Ons Managed Services team bestaat inmiddels uit 6 service medewerkers waarmee we samen onze Dynamics AX en Dynamics 365 klanten bedienen. Met een groeiende klantenbase hebben we onze handen vol. Daarom zijn we afgelopen jaar versterkt met een dedicated service delivery manager (Roy Visser) en een manager happy customers (Marius Lievense). En zo groeien we voort.

In mijn vrije tijd geniet ik van het prachtige Kaapstad met mijn (Zuid Afrikaanse) vrouw en 2 prachtige dochters van bijna 4 en bijna 6 maanden. Er is hier genoeg te beleven: zon, zee en strand om de hoek, prachtige natuur en natuurlijk de uitgebreide wijnstreken met veel verschillende vormen van entertainment. Mij hoor je niet klagen…

Deel dit bericht...
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter