+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl

MANAGED SERVICES

Home > MANAGED SERVICES

ALTIJD DE JUISTE KENNIS, KUNDE EN TOOLS

ICT speelt in uw organisatie een centrale rol in de ondersteuning van uw kritische bedrijfsprocessen. Professioneel beheer is dan ook van groot belang voor de continuïteit van uw informatievoorziening, de beschikbaarheid en de functionaliteit van uw software applicaties. Met Managed Services bent u altijd verzekerd van de juiste zorg voor uw applicaties.
Ook na de implementatie verzorgen wij graag de optimale ondersteuning van uw IT systemen, zodat uw applicaties altijd naar behoren functioneren en up-to-date zijn. Ook wanneer uw bedrijfsprocessen wijzigen, verzorgen wij dat uw IT systemen meebewegen met nieuwste ontwikkelingen.
Het uitgangspunt is altijd de continuïteit van de bedrijfsvoering, desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week. Met onze kennis, kunde en tools bieden we een effectief antwoord op al uw vraagstukken rond optimalisatie, capaciteit, performance en continuïteit. Waardoor u op elk moment zeker bent van IT-ondersteuning die naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen. Zodat u de nadruk op uw kernactiviteiten kunt leggen, kosten bespaart én risico’s vermijdt.

 

Managed Services biedt:
• 24 uurs 1e lijns-servicedesk met een vast aanspreekpunt
• Ervaren en professionele 2e lijns ondersteuning
• Proactief beheer en opvolging van incidenten
• Changemanagement voor standaard en non standaard changes
• Functioneel onderhoud en vernieuwing
• Bewaking en rapportering via standaard (servicelevel) rapportages
• Optioneel kan nog gekozen worden voor een performance en health monitoring tool die de kritische componenten 24/7 bewaakt
In onderling overleg bepalen we de ideale invulling voor uw organisatie. In een Service Level Agreement (SLA) leggen we de afspraken vast. Zo kunnen wij u de service bieden die u nodig heeft en weet u wat u kunt verwachten.

 

Wilt u meer weten over onze Managed Services neem dan contact op met uw GreatCircle Accountmanager die u hierover in detail de voordelen kan presenteren. Een bericht sturen is natuurlijk ook mogelijk.

 

 

 

ACTUEEL

Retail IT Challenge: Maak ruimte voor innovatie

Donderdag 16 november organiseerden GreatCircle en Breinwave de Retail Connected IT Challenge voor IT-managers van retail en fashionbedrijven. Tijdens deze inspirerende en innovatieve ochtend hebben we verschillende onderwerpen de revue laten passeren....

read more

Zo bouw je de voorraad van seizoensproducten slim af

Het einde van het jaar nadert en dus staan de winkels vol met Sinterklaas- en kerstartikelen. De kunst is om deze feestartikelen voor het eind van het jaar weer allemaal verkocht te hebben. Niet verkochte artikelen moeten immers worden opgeslagen, worden...

read more

Vier ‘cookie’-inzichten die je uit je winkel kunt halen

Stel je voor dat je uit de winkel net zoveel informatie kunt halen over het winkelende publiek als bij een webshop. Wie bezoeken de winkel? Waar worden ze blij van? Wat kopen ze uiteindelijk? We kunnen niet precies dezelfde informatie over winkelbezoekers...

read more