+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl

MANAGED SERVICES

Home > MANAGED SERVICES

ALTIJD DE JUISTE KENNIS, KUNDE EN TOOLS

ICT speelt in uw organisatie een centrale rol in de ondersteuning van uw kritische bedrijfsprocessen. Professioneel beheer is dan ook van groot belang voor de continuïteit van uw informatievoorziening, de beschikbaarheid en de functionaliteit van uw software applicaties. Met Managed Services bent u altijd verzekerd van de juiste zorg voor uw applicaties.

Ook na de implementatie verzorgen wij graag de optimale ondersteuning van uw IT systemen, zodat uw applicaties altijd naar behoren functioneren en up-to-date zijn. Ook wanneer uw bedrijfsprocessen wijzigen, verzorgen wij dat uw IT systemen meebewegen met nieuwste ontwikkelingen.

Het uitgangspunt is altijd de continuïteit van de bedrijfsvoering, desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week. Met onze kennis, kunde en tools bieden we een effectief antwoord op al uw vraagstukken rond optimalisatie, capaciteit, performance en continuïteit. Waardoor u op elk moment zeker bent van IT-ondersteuning die naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen. Zodat u de nadruk op uw kernactiviteiten kunt leggen, kosten bespaart én risico’s vermijdt.

Managed Services biedt:
• 24 uurs 1e lijns-servicedesk met een vast aanspreekpunt
• Ervaren en professionele 2e lijns ondersteuning
• Proactief beheer en opvolging van incidenten
• Changemanagement voor standaard en non standaard changes
• Functioneel onderhoud en vernieuwing
• Bewaking en rapportering via standaard (servicelevel) rapportages
• Optioneel kan nog gekozen worden voor een performance en health monitoring tool die de kritische componenten 24/7 bewaakt
Bekijk de animatie en de infographic over het hoe en waarom van BlueCircle Managed Services.

In onderling overleg bepalen we de ideale invulling voor uw organisatie. In een Service Level Agreement (SLA) leggen we de afspraken vast. Zo kunnen wij u de service bieden die u nodig heeft en weet u wat u kunt verwachten.

Wilt u meer weten over onze Managed Services neem dan contact op met uw GreatCircle Accountmanager die u hierover in detail de voordelen kan presenteren. Een bericht sturen is natuurlijk ook mogelijk.

 

 

GreatCircle heeft met het Tsjechische Blue Dynamic een joint venture onder de naam BlueCircle. Beide bedrijven zijn volledig gespecialiseerd in het implementeren van Microsoft Dynamics 365 en AX en in de bijbehorende managed services. Deze dienstverlening is vooral interessant voor internationale bedrijven in de Benelux.

 

 

Animatie

ACTUEEL

Scope on the future – Hoe goed past jouw bedrijf zich aan?

Jarenlang was het duidelijk wanneer je als bedrijf goed functioneerde. Goed lopende business modellen bleven langere tijd succesvol. De wereld van nu is echter complex en onzeker. Ieder bedrijf wil meerwaarde leveren aan zijn klanten, een goede werkgever zijn voor...

read more

Technology never sleeps – EuroCIS 2019

Binnen de retail staan de marges onder druk en ligt de concurrentie continu op de loer. Het is dan ook niet verrassend dat retailmanagers geregeld wakker liggen over uitdagingen, wijzigingen en ambities. Neem je belangrijke besluiten op je gevoel of wil je alle besluiten onderbouwen met cijfers?

read more