+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl

HÉT MICROSOFT RETAIL PLATFORM

Home > MICROSOFT RETAIL PLATFORM

EEN UNIFORME BELEVING OVER ALLE KANALEN

 

Hoewel de fysieke winkel het steeds moeilijker krijgt, blijven de klanten deze waarderen om de persoonlijke beleving en klantenservice. Dit maakt het extra belangrijk om de activiteiten via de verschillende retailkanalen zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. Daarbij is integratie tussen deze kanalen een absolute noodzaak. Want alleen via een organisatiebrede aanpak verkrijgt u een integraal klantbeeld en voorziet u in een consistente klantbeleving.
FYSIEKE EN DIGITALE CONTACTPUNTEN BUNDELEN
De consument gebruikt verschillende bronnen om zich optimaal te informeren. Naast de fysieke winkel, catalogi, call centers en bijvoorbeeld kiosken, spelen ook websites, webshops en social media een significante rol bij aanschaf van producten, veelal via mobiele devices. Om een ervaring op maat te kunnen bieden, is het zaak om uw fysieke en digitale contactpunten zo te bundelen dat de klant content en productinformatie steeds op dezelfde manier gepresenteerd krijgt. Hierbij zijn zowel de prijsstelling en de communicatie rond acties en promoties als het inzicht in de beschikbaarheid en leverdatum en de mogelijkheden om artikelen te ruilen of retourneren van belang.

omnichannel touchpoints

VLEKKELOZE KOOP-, AFLEVER- EN RETOURPROCESSEN
Vlekkeloze koopprocessen en shopervaringen steunen op een efficiënte en innovatieve toeleveringsketen waarin virtueel en fysiek klantcontact vloeiend in elkaar overlopen. Dit betekent dat de voorraadinformatie op de winkelvloer en via de webshop beschikbaar moeten zijn. Naast inzicht in de voorraad over alle kanalen is ook snelle distributie van producten een randvoorwaarde. Ook het uitleveren van orders dient soepel afgehandeld te kunnen worden. Vanuit welk kanaal dan ook. Via GreatCircle beschikt u over een oplossing die real-time inzicht biedt in alle facetten van uw bedrijfsvoering en de supply chain. En hoe meer actuele informatie centraal beschikbaar is, hoe groter de haalbaarheid van uw omnichannel-doelstellingen.