+31 88 0580 222 info@greatcircle.nl

ICT SUPPORT

FULL ICT SERVICE: LET’S GO!

Zorgen dat uw IT-voorzieningen de bedrijfsvoering optimaal ondersteunen. Dat zij soepel meebewegen met nieuwste ontwikkelingen. Wij voorzien u van alles wat nodig is voor goede ondersteuning van de bedrijfsvoering. Samen met onze Broad Horizon-zusterbedrijven spelen we naadloos in op uw behoeften.
Onze klanten én partners maken het cirkeltje rond.
Altijd de juiste kennis, kunde en tools
Het uitgangspunt is altijd de continuïteit van de bedrijfsvoering, desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week. Met onze kennis, kunde en tools bieden we een effectief antwoord op al uw vraagstukken rond optimalisatie, capaciteit, performance en continuïteit. Waardoor u op elk moment zeker bent van IT-ondersteuning die naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen. Zodat u de nadruk op uw kernactiviteiten kunt leggen, kosten bespaart én risico’s vermijdt.

 

 

NIEUWS

GreatCircle en Blue Dynamic starten joint venture voor managed services

Dynamics 365/AX-specialist GreatCircle uit Nieuwegein en het Tsjechische Blue Dynamic bundelen hun krachten in een joint venture. Deze gaat onder de naam BlueCircle haar managed services diensten aanbieden in de Benelux. Beide bedrijven hebben jarenlange ervaring met het Microsoft Dynamics 365/AX platform en zijn actief in diverse branches, waaronder retail, industrie en logistieke dienstverlening.

read more

Naamswijziging

Abecon AX, aanbieder van Microsoft Dynamics AX-diensten, zet zijn activiteiten voort onder de naam GreatCircle Solutions. De versterking van GreatCircle is ingegeven door het recente samengaan met de Broad Horizon Groep. “Onze klanten vragen in toenemende mate innovatieve oplossingen, oplossingen voor managementinformatie en outsourcing van de infrastructuur. In de nieuwe opzet kunnen we al deze diensten verzorgen.”

read more

Going omnichannel!

Na een gedegen selectie koos Ranzijn tuin & dier voor een op Microsoft Dynamics AX for Retail gebaseerde omnichanneloplossing. Dit vanwege de goede aansluiting op de ingezette strategie. “Met dit standaardplatform kunnen we onze fysieke en digitale kanalen optimaal integreren. Dit is belangrijk om de klant de beoogde naadloze ervaring en uniforme merkbeleving te bezorgen.”

read more